Én vagyok az október, vagyis naptárfiú lettem!
2022. október 24. írta: John_Cure

Én vagyok az október, vagyis naptárfiú lettem!

Elkészült az #olvassteis 2023-as Tetovált Állatmentők Állatvédelmi Egyesület naptára!

 Az egyesület idén az olvasást és az örökbefogadás fontosságát népszerűsíti, így kimondhatatlanul örültem a lehetőségnek, hogy néhány írótársammal közösen én is részt vehettem a kampányukban, valamint szerepelhetek a naptárban is.

Szóval a 2023-as falinaptárban nem csak én kaptam helyet, hanem a nagyrészt menhelyi kutyusok, valamint többek között olyan kiváló író kollégáim, mint Borsa Brown, Lakatos Levente, Fábián Janka, vagy épp Anne L. Green.
 
A naptárt az egyesület oldalán privát üzenetben tudjátok megrendelni, 5500 Ft minimum adomány összegért cserébe, aminek minden forintjával az Egyesület munkáját támogatjátok!

 A fotón az imádni való Mex van velem, aki időközben megtalálta az örökbefogadóját!

A bejegyzés trackback címe:

https://johncure.blog.hu/api/trackback/id/tr5117961180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása