Megmentettem szarka komát!
2015. június 09. írta: John_Cure

Megmentettem szarka komát!

Igaz hogy madárfóbiám van, de az állatokat nagyon szeretem és ha épp egy ártatlan madarat akarnak bántani, akkor azt sem hagyom szó nélkül.

Ma délelőtt a mellettem lévő kis utcában dolgozó fél tucat férfinek látszó véglény úgy gondolta nagyon bátrak és erősek ahhoz, hogy egy kis szarkát kiverjenek a fészkéből és rugdossák, bottal üssék. A hangokra figyeltem fel és egy darabig csak füleltem, figyeltem, mert a kerítéstől és a bokroktól az emeleti dolgozószobám ablakából sem láttam jól mi történik. Végül mikor tudatosult bennem, hogy egy kiszolgáltatott védtelen kis élőlényt bántanak, olyan méreg öntötte el az agyam, hogy feledésbe merült minden tréning, ami a nyugalom megőrzésére tanított.

Teljes torokból üvöltöttem rájuk az ablakomból, hozzájuk vágtam néhány keresetlen szót és erősebb fenyegetéseket. Kihasználva a döbbenetüket - hogy azt sem tudták honnan hallják az áldást lerohantam a kocsimhoz és onnan magamhoz ragadva az egy méteres orosz Nagajkát (szíjkorbács), majd feldúltan a hat fickó közé trappoltam.
Az előbb még harcias, kemény legények igen csak meghunyászkodtak. Látták az elszántságom, a vérbe forgó szemeim, érezték, hogy baszni most a túlerőt, itt velem szemben elvéreznének. (mondjuk ha egy kiskanállal megyek ki, azzal is tucatnyi módon tudtam volna megcsonkítani a sorsukat, de a korbács az legalább demonstratív eszköz.) 

Végül rendesen kioktattam őket, mert olyan kicsire zsugorodtak, hogy már megütni sem volt kit. Pedig a felgyülemlett adrenalint a közelharc edzések rutinjával kellemesen le lehetett volna vezetni.
Hogy ilyesmit miért nem szabad elnézni, vagy szó nélkül hagyni senkinek?
Mert aki egy védtelen kis madárnak képes ártani, az bántani fog egy macskát és megrugdos egy kutyát is, otthon pedig erőszakos a családjával. Senkiháziak.
Na, béke!

topfoto_014231.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://johncure.blog.hu/api/trackback/id/tr517530528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása